iriskasimier.reismee.nl

Londen zomer 2023

I'm doing good, I'm on some new shit...

Yeehaw!

Afgelopen zomer heb ik een reis gemaakt samen met Sadichchha. We zijn twee weken in Londen geweest en we mochten overnachten bij haar familie! Haar familie woont in Charlton, Greenwich. We gingen elke dag met bus 53 naar het centrum, een reis van ongeveer een uur. Het was vaste prik om bovenin de bus te zitten, het liefst voorin. We zijn ook één dag naar Stratford-Upon-Avon geweest. Achteraf gezien was dit veel te kort.

Ik was helemaal vergeten dat ik dit reisblog nog had. Gelukkig heb ik tijdens de reis een reisdagboek bijgehouden. Ik zal een kort verslag schrijven en foto's toevoegen van de avonturen in Londen. En... morgen gaan we met het hele gezin naar Parijs!

The end ;)

Iris

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active